Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Publikace s uvolněnými úlohami
Publikace s uvolněnými úlohami
Specifickou podporu poskytovanou Českou školní inspekcí učitelům představují vybrané
úlohy uvolněné
z jednotlivých
mezinárodních šetření
, které jsou doplněny dalšími
metodickými
a
didaktickými informacemi
a návody
pro práci
s těmito úlohami
přímo ve výuce
s cílem
podporovat zvyšování
kvality výuky vybraných
dovedností
(zejména čtenářských, matematických a přírodovědných). Úlohy uvolněné z mezinárodních šetření totiž
nejsou pouze evaluačním nástrojem
, ale mají
výrazný didaktický potenciál
, a lez se jimi
inspirovat
přímo
pro výuku
.
Pro
využití k evaluaci
úrovně dosažené žáky ve vybraných dovednostech (gramotnostech) i pro využití při samotném vzdělávacím procesu jsou úlohy z mezinárodních šetření vloženy do
modulu školního testování
v inspekčním systému elektronického testování
InspIS SET
, a pracovat s nimi tak může každá škola.
TIMSS
Inspirace pro rozvoj dovedností
Úlohy z matematiky a přírodovědy
zejména pro učitele 1. stupně ZŠ
PISA
Inspirace pro rozvoj gramotností
Úlohy ze čtenářské, přírodovědné a matematické gramotnosti
zejména pro učitele 2. stupně ZŠ a víceletých gymnázií
PIRLS 2016
Publikace s uvolněnými úlohami ze čtenářské gramotnosti
pro učitele ZŠ
PISA 2015
Uvolněné testové úlohy z přírodovědné gramotnosti
zejména pro učitele 2. stupně ZŠ a víceletých gymnázií
TIMSS 2015
Uvolněné úlohy z matematiky a přírodovědy
zejména pro učitele 1. stupně ZŠ
Metodická publikace s úlohami pro rozvoj dovedností
zejména pro učitele 2. stupně ZŠ a víceletých gymnázií