Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Nástroje pro vlastní hodnocení
Nástroje umístěné v InspIS DATA
Správa autoevaluačních akcí v InspIS DATA
Nástroje mimo InspIS DATA
Screening duševního zdraví a wellbeingu žáků
Ředitelský pohled na kvalitu
Přehled nástrojů podle kritérií
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení a podpora školy
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
KOMPAS s programem PEER: Cílená podpora rozvoje škol
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Publikace s uvolněnými úlohami
Příklady inspirativní praxe
Náměty a inspirace
>
Mapa aktivit školy
Gramotnosti pro předškolní vzdělávání
Výukové zdroje a metodiky
Aby děti četly, potřebují vidět, že sami čteme, Pedagogicke.info
PIRLS 2021: Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností
TIMSS: Inspirace pro rozvoj dovedností – úlohy z matematiky a přírodovědy
Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost předškoláka
Rozvoj informativního myšlení
Rozvoj informatického myšlení s využitím robotických hraček
Rozvoj digitální gramotnosti pro 1. stupeň ZŠ
Čtenářská gramotnost – osvobozování mladého čtenáře (námořníka)
Rozvoj gramotností pomocí YouTube
Počítáš, počítám, počítáme...
Digitální gramotnost v předškolním vzdělávání
Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání
DIGIFOLIO.
Inspirace pro předškolní vzdělávání
Předškolní a prvostupňové vzdělávání. Gramotnosti
Zápis do 1. ročníku ZŠ a jeho úskalí z pohledu matematické gramotnosti
Učitel rozvíjející gramotnosti
Manipulativní činnosti rozvíjející matematickou gramotnost
Vzdělávací program Gramotnosti pro život
Čtenářská gramotnost v uzlových bodech vzdělávání
Matematická gramotnost v uzlových bodech vzdělávání
Dítě a nadání
Děti a hravá matematika
S dětmi za přírodou
Čteme s dětmi od malička
Dítě ve světě technologií
29 námětů pro rozvoj čtenářské, digitální a matematické gramotnosti
Gramotnosti v předškolním vzdělávání
Rozvoj čtenářské pregramotnosti v praxi mateřské školy
Rozvoj předmatematických představ dětí předškolního věku
Podpora gramotností Čtenářská pregramotnost (zejména teoretická část)
Podpora gramotností Matematická pregramotnost (zejména teoretická část)
Gramotnosti pro život
Čtenářská gramotnost v uzlových bodech vzdělávání
Matematická gramotnost v uzlových bodech vzdělávání
Digitální gramotnost v uzlových bodech vzdělávání
Inspirativní příklady ze škol
ŠVP jako konzistentní celek, který odpovídá podmínkám školy, možnostem a potřebám dětí
(Kritérium 1.2)
Učíme se v zahradě
(Kritérium 4.2)
Výstupy České školní inspekce zaměřené na vybrané oblasti
Mezinárodní šetření PIRLS 2021 – Národní zpráva
Kvalita vzdělávání ve školním roce 2023/2024 – výroční zpráva
Návrat na
Mapu aktivit školy
.