Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Nástroje pro vlastní hodnocení
Nástroje umístěné v InspIS DATA
Správa autoevaluačních akcí v InspIS DATA
Nástroje mimo InspIS DATA
Screening duševního zdraví a wellbeingu žáků
Ředitelský pohled na kvalitu
Přehled nástrojů podle kritérií
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení a podpora školy
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
KOMPAS s programem PEER: Cílená podpora rozvoje škol
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Publikace s uvolněnými úlohami
Příklady inspirativní praxe
Nástroje pro vlastní hodnocení
>
Přehled nástrojů podle kritérií
Přehled nástrojů podle kritérií
Nástroje pro více kritérií
Okamžitý snímek školy
(všechna kritéria)
PV
,
ZV
,
SV
,
ZUV
– on-line nástroj v
InspIS DATA
Hospitační záznamy
(kritéria v oblasti
4 Výuka
)
PV
,
ZV
,
SV
,
ZUV
– on-line nástroj v
InspIS DATA
Rozvoj pedagogického vedení
(kritéria v oblasti
2 Pedagogické vedení školy
)
ZV
– on-line nástroj v
InspIS DATA
Nástroje pro jednotlivá kritéria
Klima školy
(kritérium 1.4 a 2.2)
Shoda v názorech
(kritérium 2.2)
ZV
,
SV
– on-line nástroj v
InspIS DATA
Postoje žáků ke školnímu prostředí
(kritérium 2.2 částečně 4.4 i 5.3)
ZV
,
SV
– on-line nástroj v
InspIS DATA
Školní úspěšnost
(kritérium 5.3)
ZV
,
SV
– on-line nástroj v
InspIS DATA
Profil Škola 21
(kritérium 2.4)
Profil Učitel 21
(kritérium 3.1)
Osobnostní a sociální rozvoj žáků – učitelský a žákovský dotazník
(kritérium 4.4)
Zjištění a posuzování výsledků vzdělávání – posuzovací arch
y (kritérium 5.1)
Přehled aktivit bez vazby na konkrétní nástroje
Ředitelský pohled na kvalitu
(všechna kritéria)