Využití digitálních technologií ve výchovně vzdělávacím procesu

Přiklad inspirativní praxe ke kritériu:
ZV – 4.2 Pedagogové využívají široké spektrum výchovně-vzdělávacích strategií pro naplnění stanovených cílů
Anotace:
Komplexně pojaté využití digitálních technologií ve výchovně vzdělávacím procesu. Využití QR kódů při výuce a domácí přípravě. Sdílení informací v digitálním prostoru.
Kontext:
Škola využívá sdílené online prostředí, do kterého mají s různě nastavenými uživatelskými oprávněními umožněn vstup všichni aktéři vzdělávání - učitelé, asistenti pedagoga, žáci, zákonní zástupci žáků. Pedagogové navzájem sdílí výukové aj. materiály. Žákům je umožněn přístup k relevantním vzdělávacím materiálům, což jim umožňuje efektivnější domácí přípravu a procvičování učiva. Sdílena jsou také instruktážní videa vytvářená přímo ve škole, která se věnují zejména rozvoji komunikačních dovedností žáků. Žáci oborů vzdělávání základní škola i základní škola speciální umí používat QR kódy. Pod QR kódy jsou žákům v hodinách zadávány individualizované úkoly, žáci si mohou vybírat úlohy různé kognitivní náročnosti. Také domácí úkoly jsou zadávány pomocí QR kódů.
 
Kontakt:

Mgr. Lenka Říhová

Zástupkyně ředitelky školy

Speciální základní škola Poděbrady, příspěvková organizace

📞 +420 724 503 927

✉️ lenka.rihova@spec-skola.cz