Metodika individuální výuky ve skupině nejen pro hru na elektronické klávesové nástroje

Přiklad inspirativní praxe ke kritériu:
ZUV – 1.2 Základní umělecká škola má vzdělávací program (ŠVP), který vychází z vize a strategie rozvoje školy a je v souladu s kurikulárními dokumenty (RVP); jeho cíle jsou srozumitelné pro pedagogy i rodiče.
Anotace:
Interní metodika školy pro výuku skupiny žáků v individuální výuce je sestavená účelně a obsahuje efektivní návod pro kvalitní pedagogickou práci. Jednotný pedagogický přístup pedagogického sboru z ní vychází, což má výrazně příznivý dopad na kvalitu výchovně-vzdělávacího procesu i na výborné výsledky vzdělávání.
Kontext:
Ředitel soukromé základní umělecké školy (jednooborové) sestavil komplexní metodiku pro individuální výuku ve skupině žáků (do čtyř) ve hře na elektronické klávesové nástroje. Tuto metodiku škola dlouhodobě využívá a v rámci pedagogického týmu ji průběžně vyhodnocuje a zlepšuje. Je zdařilým manuálem pro využití moderních didaktických principů, metod a forem pedagogické práce, popisuje strukturu výuky, doporučuje průběžné a závěrečné sebehodnocení žáků. Ve využití metodiky jsou pedagogové jednotní. Ředitel klade důraz na její znalost a využití všemi pedagogy v praxi, čímž efektivně udržuje požadovanou kvalitu vzdělávání. Protože škola realizuje svoji činnost ve městě Brně pouze na několika místech poskytovaného vzdělávání, bez kmenové budovy, zefektivňuje tento jednotný přístup i průběžnou kontrolu výuky např. v rámci hospitační činnosti, a také podporuje samostatnost a kompetentnost jednotlivých pedagogů.
 
Kontakt:

Roman Sotolář, MBA

Ředitel školy

Soukromá základní umělecká škola - LÍDL MUSIC, spol. s r.o.

📞 +420 737 285 417

✉️ romans@lidlmusic.cz