Využívání digitálních technologií nejen v práci učitele

Přiklad inspirativní praxe ke kritériu:
ZV – 1.3 Škola funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče) a jejich participaci na chodu školy
Anotace:
Pedagogové efektivně využívají školní informační systém, cloudovou platformu Google Workspace, pro podporu výuky Google Classroom.
Kontext:
I provoz velké základní a základní umělecké školy se dá zvládnout s podporou digitálních technologií a schopných lidí. Cílem je zefektivnění práce nejen vedení školy a pedagogů, ale i ekonomické sekce školy, včetně školní jídelny. Pedagogové využívají množství aplikací a software nejen pro výuku - komunikaci s žáky a zákonnými zástupci, ale i pro interakci v rámci školy, přihlašování k DVPP, školení BOZ. Ekonomicko-hospodářský úsek využívá systém účetnictví Pohoda, mzdový systém Avensio, WFlow pro bezpapírové schvalování faktur, HR nástroj Sloneek pomáhající s agendou zaměstnanců. Rozpočet školy lze sledovat v nástroji Google Looker Studio. Elektronická spisová služba, evidence majetku i školní jídelna on-line.
 
Kontakt:

PhDr. František Grunt

Ředitel školy

Základní škola a Základní umělecká škola Líbeznice, příspěvková organizace

📞 +420 283 981 085, +420 702 153 752

✉️ grunt@zslibeznice.cz