Anotace:
Participativní pedagogické vedení střediska volného času se vyznačuje cílenou vzájemnou spoluprací v rámci užšího managemetu, což se příkladně projevuje v jednotlivých složkách promyšleného a systematického řízení organizace. Participativní styl vedení střediska má klíčový vliv na výborné výsledky poskytovaného zájmového vzdělávání.
Kontext:
Participativní a aktivní vedení střediska je příkladným způsobem zaměřeno na podporu týmové spolupráce v rámci managementu střediska volného času, kdy je záměrem cíleně spolupracovat jak v oblasti pedagogické, tak právní, ekonomické, marketingové. Výsledkem příkladné vzájemné spolupráce jsou výborné výsledky zájmového vzdělávání, které se projevují jak v průběhu zájmové činnosti, tak v prezentaci účastníků v rámci přehlídek, soutěží, projektů nejen na regionální úrovni, ale i v rámci celostátní a nadnárodní. Samotná prezentace střediska volného času na vynikající úrovni (tisk, závěrečné zprávy, videoprezentace,ukázky jednotlivých činností, přímá účast ve sdělovacích prostředcích) svědčí o systematické spolupráci ředitelky s užším vedením celé organizace při naplňování strategických záměrů, cílů a vize organizace.