Ředitelka školy vychází ve svém řízení ze strategického plánování a koncepce, která odráží výsledky pravidelného pololetního vyhodnocování. Vyhodnocování probíhá formou dotazníků pro zákonné zástupce a pracovníky školy, čímž se ověřuje, zda se všichni účastníci vzdělávání cítí ve škole přijati, a škola si tím udržuje vysokou úroveň atmosféry partnerství. V případě podnětů ředitelka obratem reaguje na identifikované příležitosti a hrozby. Na základě hloubkové evaluace potřeb všech zaměstnanců, která se opírá o systematickou kontrolní a hospitační činnost, stanovila ředitelka podrobný plán dalšího vzdělávání všech pedagogických pracovníků podle jejich zájmů a potřeb i v souladu s potřebami školy. V případě, že se na trhu nedá nalézt patřičný kurz, doporučí ředitelka školy samostudium a potřebnou literaturu. Plán reaguje na oblasti, ve kterých je umožněn zaměstnancům profesní růst. Vědomosti nabyté na akcích DVPP sdílí pracovníci s pedagogickým sborem. Děje se to např. na pedagogických radách, které se snaží reagovat na oblasti, které byly vytyčeny jako příležitosti ke zlepšení či hrozby. Na tyto oblasti se následně systematičtěji zaměří celý pedagogický sbor prohlubováním vědomostí. Pomáhají též vzájemné konzultace na příští radě, při kterých dochází ke sjednocování přístupu a zvolených metod. Pokud je to možné, využívá škola vzájemných hospitací. Podmínkou úspěšného osobnostního rozvoje pedagogických pracovníků je jejich vnitřní motivace. Té dosáhla ředitelka demokratickým stylem řízení a vysokou mírou delegování na řadové zaměstnance. Delegování probíhá na základě autoevaluačních dotazníků a rozhovorů, pedagogům jsou nabízeny oblasti, které jsou jejich silnou stránkou a umožňují jim realizovat se v aktivitách, které jsou pro ně komfortní. Ukázalo se, že pedagogičtí pracovníci si váží projevené důvěry a reagují na příznivé pracovní klima svědomitým plněním přidělených pracovních povinností. Nedílnou součástí tohoto delegování je projevení pozitivní zpětné vazby a ocenění za kvalitně odvedenou práci. Výsledný synergický efekt se projevuje neustálým zvyšováním kvality vzdělávání a poskytování podpůrných opatření všem dětem, které je potřebují.