Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Kompetenční předpoklady ředitele školy
>
1.2
1.2
Doporučené znalosti:
zná principy efektivní tvorby, inovací i využívání školního vzdělávacího programu (dále jen „ŠVP“) pro plánování a hodnocení vzdělávání
zná strategie získávání pedagogů (příp. rodičů) pro efektivní využívání ŠVP v jejich práci
orientuje se v kurikulárních dokumentech (rámcový vzdělávací program – dále jen „RVP“) a ostatních právních dokumentech souvisejících se ŠVP a jejich změnách
Doporučené dovednosti:
využívá efektivně ŠVP pro řízení a organizaci vzdělávání
systematicky vyhodnocuje míru a efektivitu využívání i naplňování ŠVP
zajišťuje využití relevantních podnětů pro inovaci (případně tvorbu) ŠVP (včetně vyhodnocování aktuálnosti ŠVP) za účasti všech pedagogů školy a zájemců z řad rodičů
uplatňuje účinně strategie získávání rodičů pro ztotožnění se směřováním školy formulovaném v ŠVP
Doporučené osobnostní předpoklady/postojové nastavení:
vnímá přínosnost RVP a ŠVP pro vzdělávání žáků a rozvoj školy
projevuje přesvědčení o přínosu spolupráce všech aktérů zainteresovaných na vzdělávání v rámci školy i vně školy
odkaz na kritérium (v základním vzdělávání)