Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Kompetenční předpoklady ředitele školy
>
1.5
1.5
Doporučené znalosti:
zná spektrum partnerů, se kterými škola může účelně spolupracovat, včetně možností zapojení do dění v regionu
zná výhody a rizika rozličných forem spolupráce s různými typy organizací a institucí včetně dalších škol
je schopen racionálně zhodnotit přínosy, které mohou pro zkvalitnění školy poskytnout externí partneři
orientuje se v možnostech zapojení školy do projektů podporujících rozvoj školy
zná metody a formy realizace fundraisingu (donátorství, projektové podpory)
Doporučené dovednosti:
udržuje kontakty s relevantními partnery, rozvíjí spolupráci vždy s ohledem na potřeby školy a se zohledněním přínosů pro vzdělávání
efektivně podporuje zapojování žáků i pedagogů do projektů podporujících rozvoj školy a motivuje je k tomu
využívá různé příležitosti k tvorbě sítí vzájemných vztahů s externími partnery včetně dalších škol, podporuje zapojení školy do dění v regionu
efektivně a účelně spolupracuje se zřizovatelem, spolupráci cíleně prohlubuje
využívá efektivně vhodné metody a formy fundraisingu (donátorství, projektové podpory) případně je vhodně kombinuje pro zkvalitňování činnosti školy
Doporučené osobnostní předpoklady/postojové nastavení:
je přesvědčen o pozitivním přínosu spolupráce s jinými školami, institucemi a sociálními partnery i zapojení školy do dění v regionu
odmítá zištné formy donátorství
vnímá transparentnost jako základní princip veřejné kontroly
odkaz na kritérium (v základním vzdělávání)