Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Kompetenční předpoklady ředitele školy
>
2.5
2.5
Doporučené znalosti:
zná různé techniky ověřování a reflektování kvality své práce
zná různé způsoby rozvíjení vlastních pedagogických i manažerských dovedností
zná techniky efektivního organizování času a plánování všech důležitých oblastí své práce
zná různé možné formy výměny zkušeností s řediteli jiných škol (podobného i jiných typů)
Doporučené dovednosti:
systematicky vyhodnocuje své manažerské a pedagogické dovednosti a reflektuje je v plánu vlastního profesního rozvoje
trvale zlepšuje své manažerské a pedagogické dovednosti a jejich rozvoj plánuje s ohledem na chod školy a na dopad do vzdělávání
podporuje, případně vytváří podmínky a příležitosti pro výměnu zkušeností s řediteli jiných škol
efektivně organizuje svou práci, účinně deleguje povinnosti a komunikuje o nich
umožňuje externí hodnocení
Doporučené osobnostní předpoklady/postojové nastavení:
je schopen kritické sebereflexe
aktivně plánuje a vyhodnocuje vlastní profesní rozvoj, má zájem se průběžně vzdělávat ve všech relevantních oblastech
ztotožňuje se s výzvami, které jsou spojeny s jeho rolí v dané škole
je přesvědčen o pozitivním významu výměny zkušeností mezi řediteli jiných škol i jiných druhů škol (např. hospitacemi na jiných školách) pro vlastní rozvoj
je ochoten dělit se o vlastní zkušenosti
odkaz na kritérium (v základním vzdělávání)