Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Kompetenční předpoklady ředitele školy
>
3.1
3.1
Doporučené dovednosti:
systematicky a v dostatečném rozsahu hodnotí kvalitu práce pedagogů a zjištění promítá do plánů výuky i rozvoje pedagogů
efektivně plánuje a vyhodnocuje rozvoj pedagogů (např. pomocí plánu profesního rozvoje školy, osobních plánů pedagogického rozvoje a adaptačního programu)
zajišťuje, aby součástí rozvoje pedagogů bylo i zvyšování kvalifikovanosti a jejich profesní zdatnosti
odkaz na kritérium (v základním vzdělávání)