Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Nástroje pro vlastní hodnocení
Nástroje umístěné v InspIS DATA
Správa autoevaluačních akcí v InspIS DATA
Nástroje mimo InspIS DATA
Screening duševního zdraví a wellbeingu žáků
Ředitelský pohled na kvalitu
Přehled nástrojů podle kritérií
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení a podpora školy
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
KOMPAS s programem PEER: Cílená podpora rozvoje škol
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Publikace s uvolněnými úlohami
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Kompetenční předpoklady ředitele školy
>
4.1
4.1
Doporučené znalosti:
zná základní metody motivace žáků a její podpory
zná základní způsoby využívání výsledků hodnocení pro plánování výuky
má základní přehled o aktuálních trendech v didaktice apod., zná charakteristiky kvalitní pedagogické práce a možné způsoby jejich sledování
Doporučené dovednosti:
ověřuje, nakolik pedagogové rozumějí významu jednotlivých typů kurikulárních dokumentů (orientují se)
zajišťuje efektivními způsoby kvalitní plánování výuky
zajišťuje využívání výsledků hodnocení dosaženého vzdělání žáků pro plánování výuky všemi pedagogy školy
zajišťuje využívání efektivních metod motivace žáků všemi pedagogy školy
vytváří podmínky a uplatňuje vhodné motivační techniky pro rozvoj sebehodnocení i vzájemného poskytování zpětné vazby pedagogů
Doporučené osobnostní předpoklady/postojové nastavení:
je přesvědčen o důležitosti plánování výuky pro zajištění kvalitního vzdělávání
pro plánování výuky považuje za důležité jak dosavadní individuální výsledky každého žáka, tak i společné cíle v kurikulárních dokumentech
je přesvědčen o důležitosti všech složek vzdělávacích cílů (znalostí, dovedností i postojů)
přikládá odpovídající důležitost zvyšování motivace žáků
odkaz na kritérium (v základním vzdělávání)