Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Kompetenční předpoklady ředitele školy
>
5.2
5.2
Doporučené znalosti:
má přehled o celé šíři požadovaných výsledků (výstupů) dle příslušných RVP
zná možnosti sledování a hodnocení vzdělávacích výsledků dle příslušných RVP a rozumí jim
zná způsoby poskytování podpory žákům, kteří ji potřebují (nejen se SVP)
zná a rozumí různým efektivním nástrojům pro ověřování vzdělávacích výsledků
Doporučené dovednosti:
zajišťuje efektivní systematické sledování vzdělávacích výsledků dle příslušných RVP
na základě monitoringu naplňování požadovaných vzdělávacích výsledků přijímá uvážená, účinná a efektivní opatření
zajišťuje systém podpůrných opatření pro žáky se slabými výsledky, vyhodnocuje jeho efektivitu
odkaz na kritérium (v základním vzdělávání)