Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Kompetenční předpoklady ředitele školy
>
5.3
5.3
Doporučené znalosti:
zná strategie a příležitosti rozvoje sociálních, občanských i osobnostních kompetencí žáků
zná vhodné aktivity k prezentaci výsledků žáků mimo výuku ve třídě
zná základní metody motivace žáků a její podpory
Doporučené dovednosti:
zajišťuje podmínky pro rozvoj sociálních, občanských a osobnostních kompetencí žáků v rámci vzdělávání
vyhledává a využívá příležitosti k navazování kontaktů s externími partnery školy ve prospěch rozvoje sociálních, občanských i osobnostních kompetencí žáků
podporuje rozmanité formy prezentace výsledků žáků, vytváří pro ni podmínky, motivuje k ní pedagogy a jejich prostřednictvím žáky
podporuje zapojení žáků do přehlídek, soutěží apod.
systematicky vyhodnocuje výsledky v přehlídkách a míru zapojení žáků
zajišťuje u pedagogů využívání efektivních metod motivace žáků
Doporučené osobnostní předpoklady/postojové nastavení:
přikládá odpovídající význam rozvoji sociálních, občanských i osobnostních kompetencí žáků
je přesvědčen o smysluplnosti vzdělávání každého žáka
je přesvědčen o významu prezentace výsledků jednotlivých žáků pro zvyšování jejich sebevědomí
přikládá odpovídající důležitost zvyšování motivace žáků
je přesvědčen o důležitosti vzdělávacích výsledků žáků a přesvědčen o významném vlivu školy na jejich dosaženou úroveň
odkaz na kritérium (v základním vzdělávání)