Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Kompetenční předpoklady ředitele školy
>
5.4
5.4
Doporučené znalosti:
zná způsoby procesu hodnocení dosahovaných výsledků žáků školy, včetně jejich výhod a nevýhod vzhledem k podmínkám školy
zná efektivní opatření k vyhodnocování a zkvalitňování procesu hodnocení žáků
zná efektivní opatření vedoucí ke snížení celkové neúspěšnosti žáků dané školy
zná různé formy získávání informací o úspěšnosti absolventů vzhledem k podmínkám školy
Doporučené dovednosti:
zajišťuje realizaci systematického vyhodnocování celkové úspěšnosti žáků
vyhodnocuje efektivnost procesu sledování a hodnocení výsledků žáků
přijímá opatření zkvalitňující proces sledování a hodnocení výsledků žáků
systematicky využívá výsledky hodnocení jako jeden z podkladů pro další rozhodnutí o pedagogických procesech ve škole
přijímá opatření ke snižování celkové neúspěšnosti žáků a vyhodnocuje je
vyhodnocuje úspěšnost absolventů školy a přijímá na základě získaných informací efektivní opatření
zajišťuje sdílení informací o výsledcích dosahovaných žáky mezi všemi pedagogy školy
odkaz na kritérium (v základním vzdělávání)