Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Kompetenční předpoklady ředitele školy
>
6.1
6.1
Doporučené znalosti:
zná právní předpisy pro přijímání žáků
zná předpisy pro zajištění rovnosti ve vzdělávání
zná postupy pro zajištění vysoké a srovnatelné kvality vzdělávání různých skupin žáků
zná právní předpisy pro poskytování bezplatného vzdělávání
Doporučené dovednosti:
zajišťuje respektování rovného přístupu ke vzdělávání
dodržuje právní předpisy (jedná v souladu s legislativním záměrem)
zajišťuje srovnatelně kvalitní vzdělávání všem skupinám žáků bez ohledu na zařazení do dané třídy
zajišťuje v maximální možné míře eliminaci negativního vlivu sociálního zázemí žáka na vzdělávání
Doporučené osobnostní předpoklady/postojové nastavení:
je ztotožněn s principy rovného vzdělávání
je přesvědčen o prospěšnosti eliminace negativního vlivu sociálního zázemí žáka na vzdělávání
je přesvědčen o negativních dopadech diferenciace vzdělávání mezi třídami stejného oboru
odkaz na kritérium (v základním vzdělávání)