Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Kompetenční předpoklady ředitele školy
>
2.4
2.4
Doporučené znalosti:
zná nezbytné materiální podmínky pro vzdělávání různých skupin žáků včetně žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (dále jen „SVP“) a nadaných žáků
zná efektivní způsoby vyhodnocování souladu materiálních podmínek s potřebami žáků a jejich zkvalitňování
zná různé účinné strategie pro zajištění, udržování a rozvoj potřebných materiálních podmínek
zná a je schopen používat komunikační a vyjednávací techniky (např. základy konstruktivní asertivní komunikace)
Doporučené dovednosti:
plánuje rozvoj a rozvíjí postupně materiální podmínky vzhledem k potřebám žáků, ŠVP a dalším koncepčním dokumentům
systematicky získává informace o stavu i účelnosti využívání materiálních podmínek a reaguje na ně v plánování vzdělávání
zajišťuje efektivní údržbu, obnovu a zlepšování materiálních podmínek, a to i vyjednáváním a spoluprací s odpovídajícími partnery
Doporučené osobnostní předpoklady/postojové nastavení:
je si vědom významu dobrých materiálních podmínek pro vzdělávání vedoucímu k maximálnímu rozvoji každého žáka
odkaz na kritérium (v základním vzdělávání)