Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Kompetenční předpoklady ředitele školy
>
3.3
3.3
Doporučené znalosti:
zná možné techniky upevňování kolegiálních vztahů ve škole
zná základní strategie efektivního řešení konfliktů
Doporučené dovednosti:
vytváří podmínky pro kolegiální vztahy ve škole a podporuje je
efektivně realizuje mechanismy řešení problémů a konfliktů v komunikaci a vztazích
Doporučené osobnostní předpoklady/postojové nastavení:
je schopen řešit problémy otevřeně a rozhodně
odkaz na kritérium (v základním vzdělávání)