Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Kompetenční předpoklady ředitele školy
>
3.4
3.4
Doporučené znalosti:
zná různé způsoby podpory rozvíjení občanských kompetencí u pedagogů, příp. jejich hodnocení
zná různé strategie rozvoje sociálních, občanských i osobnostních kompetencí žáků
Doporučené dovednosti:
podporuje rozvoj občanských kompetencí pedagogů a hodnotí jejich rozvoj
podporuje a zajišťuje rozvoj občanských kompetencí žáků pedagogy (např. zajištěním podmínek pro vhodné zapojení žáků, příp. rodičů, do rozhodování o věcech, které se jich týkají)
systematicky podporuje rozvoj odpovědnosti, samostatnosti a sebekontroly žáků a monitoruje metody, které v dané oblasti pedagogové používají
Doporučené osobnostní předpoklady/postojové nastavení:
je si vědom důležitosti občanských kompetencí pedagogů pro úspěšné vzdělávání žáků
odkaz na kritérium (v základním vzdělávání)