4.1

Doporučené znalosti:

  • zná základní metody motivace žáků a její podpory
  • zná základní způsoby využívání výsledků hodnocení pro plánování výuky
  • má základní přehled o aktuálních trendech v didaktice apod., zná charakteristiky kvalitní pedagogické práce a možné způsoby jejich sledování

Doporučené dovednosti:

  • ověřuje, nakolik pedagogové rozumějí významu jednotlivých typů kurikulárních dokumentů (orientují se)
  • zajišťuje efektivními způsoby kvalitní plánování výuky
  • zajišťuje využívání výsledků hodnocení dosaženého vzdělání žáků pro plánování výuky všemi pedagogy školy
  • zajišťuje využívání efektivních metod motivace žáků všemi pedagogy školy
  • vytváří podmínky a uplatňuje vhodné motivační techniky pro rozvoj sebehodnocení i vzájemného poskytování zpětné vazby pedagogů

Doporučené osobnostní předpoklady/postojové nastavení:

  • je přesvědčen o důležitosti plánování výuky pro zajištění kvalitního vzdělávání
  • pro plánování výuky považuje za důležité jak dosavadní individuální výsledky každého žáka, tak i společné cíle v kurikulárních dokumentech
  • je přesvědčen o důležitosti všech složek vzdělávacích cílů (znalostí, dovedností i postojů)
  • přikládá odpovídající důležitost zvyšování motivace žáků