Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Vlastní hodnocení
>
Přehled dostupných metodických doporučení
>
Metodická doporučení ke kritériím hodnocení - modifikace pro základní vzdělávání
>
2.2 Vedení školy aktivně vytváří zdravé školní klima
2.2 Vedení školy aktivně vytváří zdravé školní klima
Doporučení pro podporu pozitivního klimatu školy
Doporučení pro podporu zapojení žáků
Doporučení pro podporu spolupráce pedagogů
Doporučení pro podporu ověřování kvality školního klimatu
odkaz na kritérium