Ředitelský pohled na oblast: Pedagogické vedení
Vyhodnocuji 
- Provádím systematickou kontrolní činnost, mám pro ni stanovené cíle, pravidelně hospituji při výuce a akcích školy a kontrolní činnost vyhodnocuji.
- Sleduji a vyhodnocuji zájem žáků a jejich rodičů o naši školu.
- Sleduji a vyhodnocuji zájem pedagogů o zaměstnání na naší škole.
- Sleduji a vyhodnocuji zájem studentů fakult vzdělávajících učitele o praxe na naší škole, zajímám se o jejich motivaci.
- Vyhodnocuji výsledky vzdělávání našich žáků i jejich další vzdělávací cestu.
- Věnuji se systematicky vlastnímu hodnocení školy.
- Využívám k získávání informací potřebných pro kvalitní řízení školy ověřené nástroje (např. z portálu Kvalitní škola).
Sleduji kvalitu 
- Věnuji velkou pozornost výběru nových členů pedagogického sboru, máme stanovena kritéria pro uchazeče a ta uplatňujeme.
- Pečuji o všechny spolupracovníky a zajímám se o jejich potřeby, s každým se alespoň jednou ročně setkám při osobním rozhovoru.
- Podporuji pedagogy ve vedení osobních portfolií, zajišťuji jim metodickou podporu v této činnosti.
- Při pravidelných hodnotících rozhovorech s pedagogy diskutujeme nad jejich plány osobního a profesního rozvoje.
- Plánuji společně s pedagogy jejich další vzdělávání podle potřeb školy i jednotlivců.
- Pro každý rok si stanovuji svůj plán vzdělávání - nikdy v něm nechybí oblast pedagogického vedení školy.
Sleduji podmínky 
- Systematicky vyhodnocuji potřeby modernizace vybavení školy učebními pomůckami, získávání finančních prostředků, efektivitu nákupů a sleduji jejich využití.
- Plánujeme materiální a technický rozvoj školy ve spolupráci se zřizovatelem, projektové záměry vytváříme podle potřeb školy, sledujeme dotace a možnosti jejich financování.
Přijímám zpětnou vazbu 
- Využívám zpětnou vazbu o kvalitě řízení školy od žákovského parlamentu.
- Využívám vyžádanou zpětnou vazbu o kvalitě řízení školy od školské rady.
- Pracuji s výsledky hodnocení mé práce zřizovatelem.
- Využívám služeb externího kouče pro svůj osobní rozvoj.
Komunikuji 
- Vedu si personální banku kontaktů (v souladu s GDPR).
- Často mluvím s rodiči žáků o řízení školy.
- Otevřeně mluvím se zaměstnanci školy o řízení školy.
- Sdílím zkušenosti s vedením školy s dalšími řediteli škol, udržujeme i neformální kontakty (ředitelské pivo).