Stromy jehličnaté 1

Anotace:
Žáci ve skupinách připravují stanoviště, která interaktivní formou opakují informace o jednotlivých druzích stromů. Každé stanoviště se týká jiného druhu stromu, ale probíhají zde stejné činnosti (křížovka, dokreslování listů, pětilístek). Když je vše připraveno, vyrazí navštívit několik stanovišť, které připravili spolužáci. Nakonec mají žáci prostor pro návrh nějakého dalšího stanoviště (bez realizace). Na základě tabulek pro sebehodnocení, vrstevnického hodnocení a hodnocení pedagogem lze určit úroveň žáka v klíčové kompetenci pracovní.
 

Předmět

Člověk a jeho svět

Věk – cílová skupina

3.–5. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence pracovní

Časová dotace
(rozsah výuky)

2 vyučovací hodiny

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace