Laboratorní řád školní biologické laboratoře

Anotace:
Hodnoticí aktivita je zaměřena na hodnocení vybraného aspektu kompetence k učení (viz níže) v rámci výuky přírodopisu na 2. stupni základních škol a biologie v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií. Během realizace je sice hodnocen pouze vybraný aspekt kompetence k učení, nicméně rozvíjeny jsou i další klíčové kompetence, konkrétně kompetence sociální a personální při práci žáků ve skupinách, a je předpokladem pro rozvíjení vybraných aspektů kompetence pracovní v navazující laboratorní výuce. Tyto však nejsou v rámci hodnoticí aktivity hodnoceny, pro hodnocení kompetence pracovní při práci v biologické laboratoři bude připravena samostatná hodnoticí aktivita. Tematicky je hodnoticí aktivita zaměřena na oblast Praktické poznávání přírody (RVP ZV, 2017, s. 73) v rámci vzdělávací oblasti Člověk a příroda, resp. na oblast Práce s laboratorní technikou (RVP ZV, 2017, s. 110) ve vzdělávací oblasti Člověk a svět práce.
 

Předmět

Člověk a příroda
(Přírodopis)

Věk – cílová skupina

8.–9. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence k učení

Časová dotace
(rozsah výuky)

1 vyučovací hodina

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace