Hoření 1

Anotace:
Žáci v rámci řešení hodnoticí aktivity analyzují experimenty zachycené na videu a řeší navazující úlohy. Experimenty se zaměřují na hoření a faktory ovlivňující průběh chemických reakcí. Předložené úlohy a hodnoticí nástroje slouží k hodnocení rozvinutosti kompetence k řešení problémů, zejména jejich analýzy. Hodnoticí aktivita tak poskytuje informace, do jaké míry je žák schopen rozpoznat pokusem řešený problém, uvést jeho hlavní rysy a formulovat řešenou výzkumnou otázku.
 

Předmět

Člověk a příroda
(Chemie)

Věk – cílová skupina

8.–9. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence k řešení problému

Časová dotace
(rozsah výuky)

1 vyučovací hodina

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace
Soubory pro stažení
Základní informace
Zadání úloh pro žáky
Záznamový arch pro vyhodnocení úrovně kompetence
Hodnocení a autorské řešení úloh
Video A (Po kliknutí na odkaz se stáhne soubor.)
Video B (Po kliknutí na odkaz se stáhne soubor.)
Video C (Po kliknutí na odkaz se stáhne soubor.)