Instagram historické postavy

Anotace:
Žák pracuje s on-line aplikací pro vytvoření falešného instagramového příspěvku (např. https://bit.ly/2ASXBDl). Žák vytvoří kompletní instagramový příspěvek historické postavy. Do příspěvku vloží profilovou fotografii postavy, instagramový příspěvek a alespoň dva komentáře od historických postav ze stejného období. Příspěvek má fakticky správný obsah. Žák vyexportuje fotografii a uloží ji do určeného místa, případně odešle jako přílohu e-mailem. Aby byla aktivita na jejím konci úspěšná, vyžaduje především kompetence k řešení problému.
 

Předmět

Informační a komunikační technologie

Věk – cílová skupina

6.–8. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence k řešení problému

Časová dotace
(rozsah výuky)

2 vyučovací hodiny

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace