Anotace:
Aktivita Maluma komiks využívá čtyř návazných dílčích aktivit k uplatnění především kompetence komunikativní a tím umožňuje její hodnocení. Jednotlivé dílčí aktivity na sebe navazují a následná aktivita využívá získaných dovedností z předchozí dílčí aktivity. Podstatou aktivity je výtvarné vyjádření expresivity ve spojení s obsahem (zadaným slovně nebo zvukově).
Využívaným hodnotícím nástrojem je v prvních dvou dílčích aktivitách vztah kontrastních opozit a jejich postupné zjemňování, Ve druhých dvou dílčích aktivitách je využívána analogie zvuku a vizuálu. Samotný komiks je až součástí čtvrté dílčí aktivity a využívá předcházejících aktivit při tvorbě příběhu, který obsahuje záznam času, procesů a zvuků.
Předmět
Umění a kultura
(Výtvarná výchova)
Věk – cílová skupina
3.–6. ročník ZŠ
Hodnocené klíčové kompetence
kompetence k řešení problému
kompetence komunikační
kompetence sociální a personální
Časová dotace
(rozsah výuky)
4 vyučovací hodiny
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace