Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Publikace s uvolněnými úlohami
Příklady inspirativní praxe
Nástroje pro vlastní hodnocení
>
Ředitelský pohled na kvalitu
>
Ředitelský pohled na oblast: Pedagogický sbor
Ředitelský pohled na oblast: Pedagogický sbor
Sleduji
Vím, že naše
personální agenda
je pečlivě vedena.
Vidím nárůst
využívání tandemové výuky
.
Vzájemné
návštěvy pedagogů
ve výuce jsou časté.
Sleduji
nárůst počtu vzájemných návštěv
pedagogů ve výuce.
Sleduji
přínos sebereflexe pedagogů
pro jejich profesní rozvoj.
Pedagogické rady se věnují metodám výuky
, nejen výsledkům, kázeňským problémům a organizačním věcem.
Mezi pedagogy je
zájem o služby interních mentorů
.
Ze strany pedagogů je zájem o
zapojení expertů
v konkrétních aktuálních tématech.
O
služby školního psychologa
projevují zájem i pedagogové.
Nepozoruji
problémy ve spolupráci
mezi různými skupinami zaměstnanců.
Je
zájem
většiny pedagogického sboru
o akce teambuildingového charakteru
.
Sleduji zájem pedagogů o
společné scházení se a učení
.
Materiály ze společného disku
pedagogové využívají ve výuce.
Vyhodnocuji
Vyhodnocuji informace o
plnění plánů osobního rozvoje
.
Vyhodnocuji
přínos tandemové výuky
pro vzdělávání žáků.
Vyhodnocuji informace o
využívání profesních portfolií pedagogů
.
Některé ze
stížností jsou cenným zdrojem inspirace
pro další rozvoj pedagogů.
Analyzuji
Analyzuji souhrnné
podklady od supervizora
, který sleduje výuku.
Na základě zjištěných potřeb stanovuji a využívám
kritéria pro výběr nových zaměstnanců
.
Analyzuji potřeby a
stanovuji priority pro DVPP
.
Přijímám zpětnou vazbu
Využívám pro plánování zpětnou vazbu
od interních mentorů
.
Hospituji
Systematické hospitování
mi poskytuje obraz o tom, jak kdo učí.
Komunikuji
Kolegové se mnou
rádi komunikují
, oceňují můj respektující způsob komunikace.
Mám čas pro zaměstnance
, když to potřebují.
Účastním se
Mám přehled o tom,
co se děje v předmětových komisích
.
Společně s některými pedagogy
se scházíme a rozvíjíme se
v některých tématech.
Odkaz na oblast kritérií
Zpět