Ředitelský pohled na oblast: Pedagogický sbor

Sleduji Ikona-Sleduji-kvalitu.png
  • Vím, že naše personální agenda je pečlivě vedena.
  • Vidím nárůst využívání tandemové výuky.
  • Vzájemné návštěvy pedagogů ve výuce jsou časté.
  • Sleduji nárůst počtu vzájemných návštěv pedagogů ve výuce.
  • Sleduji přínos sebereflexe pedagogů pro jejich profesní rozvoj.
  • Pedagogické rady se věnují metodám výuky, nejen výsledkům, kázeňským problémům a organizačním věcem.
  • Mezi pedagogy je zájem o služby interních mentorů.
  • Ze strany pedagogů je zájem o zapojení expertů v konkrétních aktuálních tématech.
  • O služby školního psychologa projevují zájem i pedagogové.
  • Nepozoruji problémy ve spolupráci mezi různými skupinami zaměstnanců.
  • Je zájem většiny pedagogického sboru o akce teambuildingového charakteru.
  • Sleduji zájem pedagogů o společné scházení se a učení.
  • Materiály ze společného disku pedagogové využívají ve výuce.
Vyhodnocuji Ikona-Vyhodnocuji.png
  • Vyhodnocuji informace o plnění plánů osobního rozvoje.
  • Vyhodnocuji přínos tandemové výuky pro vzdělávání žáků.
  • Vyhodnocuji informace o využívání profesních portfolií pedagogů.
  • Některé ze stížností jsou cenným zdrojem inspirace pro další rozvoj pedagogů.
Analyzuji Ikonka-Analyzuji.png
  • Analyzuji souhrnné podklady od supervizora, který sleduje výuku.
  • Na základě zjištěných potřeb stanovuji a využívám kritéria pro výběr nových zaměstnanců.
  • Analyzuji potřeby a stanovuji priority pro DVPP.
Přijímám zpětnou vazbu Ikona-Prijimam-zpetnou-vazbu.png
  • Využívám pro plánování zpětnou vazbu od interních mentorů.
Hospituji Ikona-Hospituji.png
  • Systematické hospitování mi poskytuje obraz o tom, jak kdo učí.
Komunikuji Ikonka-Komunikuji.png
  • Kolegové se mnou rádi komunikují, oceňují můj respektující způsob komunikace.
  • Mám čas pro zaměstnance, když to potřebují.
Účastním se Ikona-Ucastnim-se.png
  • Mám přehled o tom, co se děje v předmětových komisích.
  • Společně s některými pedagogy se scházíme a rozvíjíme se v některých tématech.