Ředitelský pohled na oblast: Vzdělávací výsledky

Sleduji Ikona-Sleduji-kvalitu.png
  • Sleduji zlepšování kvality pedagogické diagnostiky prováděné pedagogy.
  • Výsledky žáků prezentujeme na řadě různých akcí. Nejsou to jen čísla ve statistikách.
  • Škola je plná skvělých hmatatelných výsledků žáků v podobě výrobků, produktů a dokumentace.
  • Vysvědčení u nás ve škole skutečně popisují dosažené výsledky žáků.
  • Výsledky našich žáků prezentujeme různými formami.
  • Předmětové komise se zabývají tím, jak zlepšovat výsledky žáků.
  • Ve škole používáme portfolia žáků jako nástroj jejich sebehodnocení.
  • Při testování žáků využíváme již ověřené otevřené úlohy.
Vyhodnocuji Ikona-Vyhodnocuji.png
  • Výsledky žáků sledujeme a vyhodnocujeme průběžně.
  • Podíl neprospívajících žáků a předčasných odchodů žáků se snižuje.
  • Snižuje se počet odkladů školní docházky u našich dětí. Umíme je lépe připravit na školní docházku.
  • Naše ŠPP má doložitelný vliv na zlepšení výsledků vzdělávání žáků, kteří potřebují podporu.
  • Naše vize je orientována na zlepšování výsledků vzdělávání žáků.
  • Při svém rozhodování si vždy kladu otázku, jak mé rozhodnutí ovlivní výsledky vzdělávání žáků.
Analyzuji Ikonka-Analyzuji.png
  • Sbírám důkazy o tom, že zlepšující se klima ve škole má vliv na zlepšující se výsledky vzdělávání našich žáků.
  • Přidaná hodnota námi poskytovaného vzdělání se zvyšuje, vím to na základě srovnávacích testů.
  • Využíváme nástroje externího testování a srovnávání výsledků našich žáků.
  • Využíváme vlastní systém interního testování.
  • Srovnáváme výsledky našeho testování s výstupy testování ČSI.
  • Mám k dispozici výsledky vzdělávání jednotlivých tříd a předmětů, které pečlivě analyzuji.
  • Analyzuji výsledky vzdělávání jednotlivých skupin žáků a vyhodnocuji efektivitu naší podpory v průběhu jejich vzdělávání. (spec. vzděl. potřeby, OMJ)
  • Dlouhodobě sleduji a analyzuji úspěšnost našich žáků u maturitních zkoušek a závěrečných zkoušek.
  • Spolupracující firmy stojí o naše žáky, mám od nich pozitivní zpětné vazby z praxí i zaměstnání.
  • Analyzujeme výsledky našich žáků a přijímáme opatření k jejich zlepšování.
  • Sledujeme a analyzujeme úspěšnost našich žáků u přijímacích zkoušek.
Přijímám zpětnou vazbu Ikona-Prijimam-zpetnou-vazbu.png
  • Dostáváme pozitivní zpětnou vazbu o výsledcích vzdělávání od našich absolventů i jejich zaměstnavatelů.
  • Porovnávám zpětnou vazbu od vyššího stupně vzdělávání  s hodnocením žáků na konci předchozího stupně.
  • Zpětná vazba od rodičů a veřejnosti k výsledkům vzdělávání našich žáků je pozitivní.
Pracuji se zdroji informací Ikona-Pracuji-se-zdroji-informaci.png
  • Z pedagogických rad vím, co má vliv na změny ve vzdělávacích výsledcích žáků.
  • Využívám závěry z reflexe ŠPP a metodických sdružení, jak podpora žáků a vhodné metody ovlivňují výsledky žáků.
  • Při vlastním hodnocení školy mě zajímají především výsledky vzdělávání našich žáků.
  • O naši školu je zájem, máme naplněno, rodiče oceňují naše výsledky.
  • Závěrečné práce žaků 9. ročníků mi poskytují obraz o kvalitě jejich vzdělání.
  • Mezi kritérii hodnocení výsledků vzdělávání máme i míru tvořivosti žáků.
  • Výsledky žákovských projektů mi poskytují poměrně komplexní obraz o výsledcích jejich vzdělávání.
Hospituji Ikona-Hospituji.png
  • Součástí hospitační činnosti jsou i způsoby hodnocení výsledků žáků jednotlivými pedagogy.
Spolupracuji Ikona-Spolupracuji.png
  • Při získávání informací o úspěšnosti našich žáků spolupracujeme s partnerskými školami.
Komunikuji Ikonka-Komunikuji.png
  • V rámci otevřené komunikace s pedagogy často hovoříme o výsledcích žáků.
  • Často mluvím s žáky o jejich výsledcích.
Kontroluji Ikona-Kontroluji.png
  • Kontroluji dodržování školního řádu v oblasti hodnocení žáků.