Anotace:
Hodnoticí aktivita je zaměřena na rozvoj klíčové kompetence k učení. Žáci pracují s audiozáznamem textu, ve kterém identifikují již známé informace a informace, které jsou pro ně nové. Následně u již známých informací vědomě vzpomínají, odkud tyto informace znají a u neznámých informací hledají způsob, jak si tyto informace co nejlépe zapamatovat. Sledování dosažené úrovně kompetence k učení je umožněno díky pracovnímu listu, do kterého žáci postupně vyplňují své odpovědi. S pomocí záznamového archu je možné zpětně vyhodnotit dosaženou úroveň rozvoje kompetence k učení u konkrétního žáka. Doporučena je také archivace pracovních listů v portfoliu žáka, umožňující sledovat vývoj rozvoje klíčové kompetence v čase.
Předmět
Člověk a jeho svět
Věk – cílová skupina
4.–5. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence k učení
Časová dotace
(rozsah výuky)
2 vyučovací hodiny
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace