Anotace:
Žáci mají za úkol vytvořit z „obyčejné“ topografické mapy mapu s barevně vyznačeným výškopisem (tzv. barevná hypsometrie). Jde o dodržení správného postupu, který budou mít popsán, tedy určit si intervaly (na základě rozdílu mezi nejnižšími a nejvyššími nadmořskými výškami) a jejich rozložení a následně vybarvit prostor mezi vrstevnicemi (je třeba pochopit, kde je jaká nadmořská výška). Dle konkrétních podmínek a potřeb může každý žák dostat jiné zadání nebo mohou všichni žáci řešit stejné zadání, mohou případně pracovat i ve skupinách. Tento projekt je zaměřen na klíčovou kompetenci pracovní.
Předmět
Člověk a jeho svět
Věk – cílová skupina
4.–5. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence pracovní
Časová dotace
(rozsah výuky)
1 vyučovací hodina
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace