Anotace:
Hodnoticí aktivita se týká kompetence k učení a obsahově spadá do fyziky a částečně také do geografie. Z hlediska fyziky je hodnoticí aktivita zaměřena na jednotlivé typy elektráren, které jsou aktuálně využívány v Česku. Z hlediska kompetence k učení je hodnoticí aktivita zaměřena na znalosti různých způsobů učení a jejich využití, a to konkrétně při získávání informací z videozáznamu (přednášky). Průběh aktivity je rozvržen tak, že žáci nejdříve navrhují různé způsoby, jak si zapamatovat informace z přednášky. Následně způsoby, které považují pro sebe za nejvhodnější, využijí pro zapamatování informací z videozáznamu přednášky. S časovým odstupem probíhá ověření míry zapamatování informací, včetně sebereflexe zaměřené na použité způsoby učení, identifikaci překážek a návrhů zlepšení učení.
Předmět
Člověk a příroda
(Fyzika)
Věk – cílová skupina
9. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence k učení
Časová dotace
(rozsah výuky)
70 minut
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace