Anotace:
Hodnoticí aktivita je zaměřena na hodnocení kompetence k učení, konkrétně na hodnocení schopnosti žáků vyhledat, třídit a propojit informace z různých zdrojů: textu a schémat (diagramu a fylogenetického stromu). Prostřednictvím porovnání informací z těchto zdrojů si žáci mají ujasnit základní informace (morfologické znaky) o skupinách vyšších rostlin a fylogenetických vztahů mezi zástupci mechorostů, kapraďorostů, nahosemenných a krytosemenných rostlin. Tyto skupiny rostlin jsou použity jako modelové příklady a není nutná jejich předchozí znalost. Hodnoticí aktivitu je možné využít v rámci výuky příbuznosti organismů a jejich taxonomie v přírodopisu, resp. biologii.
Předmět
Člověk a příroda
(Přírodopis)
Věk – cílová skupina
7. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence k učení
Časová dotace
(rozsah výuky)
40 minut
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace