Anotace:
Hodnoticí aktivita je zaměřena na hodnocení kompetence k učení, konkrétně na hodnocení schopnosti žáků vyhledat, třídit a propojit informace z různých zdrojů: textu a schémat (pojmové mapy a diagramu). Prostřednictvím porovnání informací z těchto zdrojů si žáci mají ujasnit základní informace o skupinách kyslíkatých derivátů a halogenderivátů uhlovodíků včetně základních zástupců. Tyto skupiny jsou použity jako modelové příklady a není nutná jejich předchozí znalost. Zároveň není ambicí podávat kompletní přehled v úrovni doporučeného učiva chemie základní školy. Některé ze zahrnutých látek či jejich charakteristiky, výskyt nebo použití byly zvoleny pro svou unikátnost a tím snadnou rozpoznatelnost.
Předmět
Člověk a příroda
(Chemie)
Věk – cílová skupina
9. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence k učení
Časová dotace
(rozsah výuky)
40 minut
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace