Anotace:
Žáci v rámci spolupráce ve skupině řeší úlohy vztahující se k běžně využívaným dusíkatým hnojivům. Domlouvají se na vhodném postupu a rozdělení úkolů při řešení úloh, v jejichž rámci počítají zastoupení dusíku v hnojivech na základě relativního zastoupení prvků. Hodnoticí aktivita poskytuje informace, do jaké míry se žák zapojuje do spolupráce skupiny, pozitivně ovlivňuje společné řešení přijetím odpovídající role a přispívá k pozitivní atmosféře a diskusi ve skupině. Tento projekt je zaměřen na KK sociální a personální.
Předmět
Člověk a příroda
(Chemie)
Věk – cílová skupina
8.–9. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence sociální a personální
Časová dotace
(rozsah výuky)
1 vyučovací hodina
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace