Emoce a jednání

Anotace:
Cílem hodnoticí aktivity je ověřit schopnost žáků rozpoznat vlastní emoce, zjistit, co je vyvolává, a následně si uvědomit možnost seberegulace emocí prostřednictvím vlastního jednání i pomoci poskytnuté okolím. Žáci pojmenovávají různé emoce a hledají podněty, které je vyvolaly, analyzují příběhy, hledají emoce, které jejich účastníci prožívali, a jednání, které to u nich vyvolalo. Sami hledají řešení příběhů tak, aby vedlo k pozitivní emoci a spolupráci mezi lidmi.
 

Předmět

Člověk a společnost
(Výchova k občanství)

Věk – cílová skupina

8. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence sociální a personální

Časová dotace
(rozsah výuky)

1 vyučovací hodina

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace