Garáž

Anotace:
Hodnoticí aktivita cílí zejména na určení úrovně žáků v klíčové kompetenci řešení problémů, a to v aspektu plánování a řešení problému ve většině částí tohoto aspektu, tato hodnoticí aktivita dohromady pokrývá 5 ze 6 částí. V HA naleznete pracovní listy s otázkami pro žáky a popis vyhodnocení pro učitele.

Nejprve žáci popíší, s jakými problémy se při tvorbě modelu mohou setkávat. Určí, zda tyto problémy budou umět vyřešit, a odhadnou, jak dlouho tvorba modelu potrvá. Poté mají vytvořit vlastní pracovní postup (PP), přitom mají za úkol si informace o tvorbě pracovního postupu vyhledat na internetu. Hotové PP mohou následně konzultovat ve skupině nebo odevzdat samostatně. V poslední části hodnoticí aktivity musí vytvořit model garáže podle jejich vlastního PP, který odevzdají a po odevzdání musí odpovědět na doplňující otázku.
 

Předmět

Člověk a svět práce

Věk – cílová skupina

7.–8. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence k řešení problému

Časová dotace
(rozsah výuky)

2–3 vyučovací hodiny

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace