Semafor

Anotace:

Pomocí této hodnoticí aktivity se budou ověřovat klíčové kompetence k řešení problémů v aspektu plánování a řešení problému. Hodnoticí aktivita obsahuje pracovní postup a otázky k vypracování pro žáky a popis vyhodnocení pro ověření klíčových kompetencí.

Pomocí pracovního postupu budou žáci sestavovat semafor o daných rozměrech, tato úloha se potenciálně dá využít i při hodnocení. Po vypracování úlohy jsou žákům položeny doplňující otázky určené ke zjištění úrovně klíčové kompetence. Mimo zjišťování klíčové kompetence se hodnoticí aktivita zabývá tvorbou 3D modelu o daných rozměrech. Žáci se v ní naučí využívat funkce pro vkládání přesných rozměrů. Budou muset využívat pomocné čáry pro centrování a tvorbu částí modelu. Naučí se též využívat rozdílné nastavení nástrojů pro vytvoření základních částí pro potřeby 3D modelování.
 

Předmět

Člověk a svět práce

Věk – cílová skupina

6.–8. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence k řešení problému

Časová dotace
(rozsah výuky)

2–3 vyučovací hodiny

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace