Anotace:
Pomocí této hodnoticí aktivity se budou ověřovat klíčové kompetence k řešení problémů v aspektu plánování a řešení problému. Hodnoticí aktivita obsahuje pracovní postup a otázky k vypracování pro žáky a popis vyhodnocení pro ověření klíčových kompetencí.
Pomocí pracovního postupu budou žáci sestavovat semafor o daných rozměrech, tato úloha se potenciálně dá využít i při hodnocení. Po vypracování úlohy jsou žákům položeny doplňující otázky určené ke zjištění úrovně klíčové kompetence. Mimo zjišťování klíčové kompetence se hodnoticí aktivita zabývá tvorbou 3D modelu o daných rozměrech. Žáci se v ní naučí využívat funkce pro vkládání přesných rozměrů. Budou muset využívat pomocné čáry pro centrování a tvorbu částí modelu. Naučí se též využívat rozdílné nastavení nástrojů pro vytvoření základních částí pro potřeby 3D modelování.
Předmět
Člověk a svět práce
Věk – cílová skupina
6.–8. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence k řešení problému
Časová dotace
(rozsah výuky)
2–3 vyučovací hodiny
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace