Technické náčrtky

Anotace:
Pomocí této hodnoticí aktivity se budou ověřovat zejména klíčové kompetence (KK) k řešení problému. Žáci dostanou k dispozici pracovní listy, ve kterých budou samostatně vytvářet jednotlivé úkoly zaměřené na tvorbu technických náčrtků a pracovních postupů. S pracovními postupy se žáci setkávají běžně například ve formě kuchařského receptu či návodu. V návodech také často nacházejí technické výkresy zařízení, součástí či materiálu, proto je důležité, aby jak postupům, tak výkresům žáci rozuměli. Po skončení jejich práce učitel pracovní listy vyhodnotí, část výsledků využije v diskusi. Na základě úkolů a diskuse budou určeny úrovně aspektu u jednotlivých žáků.
 

Předmět

Člověk a svět práce

Věk – cílová skupina

6.–7. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence k řešení problému

Časová dotace
(rozsah výuky)

2 vyučovací hodiny

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace