Anotace:
Pomocí této hodnoticí aktivity se budou ověřovat zejména klíčové kompetence (KK) k řešení problému. Žáci dostanou k dispozici pracovní listy, ve kterých budou samostatně vytvářet jednotlivé úkoly zaměřené na tvorbu technických náčrtků a pracovních postupů. S pracovními postupy se žáci setkávají běžně například ve formě kuchařského receptu či návodu. V návodech také často nacházejí technické výkresy zařízení, součástí či materiálu, proto je důležité, aby jak postupům, tak výkresům žáci rozuměli. Po skončení jejich práce učitel pracovní listy vyhodnotí, část výsledků využije v diskusi. Na základě úkolů a diskuse budou určeny úrovně aspektu u jednotlivých žáků.
Předmět
Člověk a svět práce
Věk – cílová skupina
6.–7. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence k řešení problému
Časová dotace
(rozsah výuky)
2 vyučovací hodiny
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace