Vyprávíme příběhy 10 různými způsoby

Anotace:

Žáci vypráví své příběhy pomocí vybrané formy, která jim je nejbližší. Obsahem aktivity jsou vyprávění žáků v různých formách, ve kterých dokážou nejlépe rozvinout svou kreativitu, téma a obsah, který je baví a chtějí jej tvořit, případně sdílet. Cílem hodnoticí aktivity je najít obsah a téma, které žáka zajímají a pomocí formy, která je mu nejbližší, vyprávět svůj příběh rozvíjející dané téma a obsah.

Sledována je kompetence k řešení problémů. Hodnocení kompetence je ponecháno volněji na učiteli. Tuto aktivitu by si měl volit učitel, který již samostatně dokáže použít tabulku aspektů pro hodnocení a určení dané úrovně sledované kompetence.
 

Předmět

Informační a komunikační technologie

Věk – cílová skupina

8.–9. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence k řešení problému

Časová dotace
(rozsah výuky)

8 vyučovacích hodin

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace