Pohybový režim

Anotace:
Žáci řeší úlohu z reálného života s využitím údajů, které získali sledováním svého pohybového režimu v průběhu jednoho dne (týdne). Cílem úlohy je zhodnotit vlastní pohybový režim a na základě získaných dat a jejich vyhodnocení rozhodnout, jak případně pohybový režim upravit, aby odpovídal základním požadavkům na rozvoj tělesné zdatnosti. Daná úloha má význam nejen pro zhodnocení aktuálního pohybového režimu, ale při opakovaném sledování (cca 1x za půl roku) může mít velký zdravotněpreventivní význam jako dovednost vhodná pro celý další život žáků.
 

Předmět

Člověk a zdraví
(Tělesná výchova)

Věk – cílová skupina

8.–9. ročník ZŠ

Hodnocené klíčové kompetence

kompetence k učení
kompetence občanská

Časová dotace
(rozsah výuky)

85 minut

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace