Anotace:
Cílem předložené hodnoticí aktivity z pohledu klíčových kompetencí je ověřit, zda žáci znají, rozumí a věcně správně používají základní geografické pojmy, se kterými se často setkávají jak ve výuce zeměpisu (geografie), tak i v běžném životě. Konkrétně je pozornost věnována pojmům vyskytujícím se na obecně geografických mapách ve školních zeměpisných atlasech (např. nížina, průliv, mys), které jsou stěžejní i pro porozumění mnohým místopisným názvům. Součástí hodnoticí aktivity je pracovní list pro žáky i jeho vzorové řešení a závěrečné zhodnocení dosažené úrovně kompetence věcně správného používání pojmů a znaků, která spadá pod klíčovou kompetenci k učení.
Předmět
Člověk a příroda
(Zeměpis)
Věk – cílová skupina
6. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence k učení
Časová dotace
(rozsah výuky)
30 minut
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace