Anotace:
Hodnoticí aktivita se zaměřuje na principy čištění vody. Propojuje tak téma separačních metod se zaměřením na filtraci a téma vody a její úpravy na vodu pitnou. V rámci hodnoticí aktivity žáci ve skupinách realizují badatelsky orientovanou laboratorní aktivitu. Během ní je cíleně sledována spolupráce mezi jednotlivými žáky pro hodnocení kompetence sociální a personální. Hodnoticí aktivita tak poskytuje informace, do jaké míry se žák zapojuje do spolupráce skupiny, pozitivně ovlivňuje společné řešení přijetím odpovídající role a přispívá k pozitivní atmosféře ve skupině.
Předmět
Člověk a příroda
(Chemie)
Věk – cílová skupina
8.–9. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence sociální a personální
Časová dotace
(rozsah výuky)
2 vyučovací hodiny
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace