Soutěž v reálném čase

Anotace:
Cílem hodnoticí aktivity je tvorba kvízu v aplikaci Kahoot!. V hodnoticí aktivitě si žáci založí účet v aplikaci Kahoot! a připraví kvíz pro své spolužáky. Téma kvízu se váže na libovolnou látku některého předmětu, který žáci společně navštěvují. Před samotnou tvorbou žáci zhodnotí, co k realizaci potřebují, co již ovládají a co se musí naučit. Vytvořený kvíz nechají vyplnit své spolužáky. Následně vyhodnotí nejen to, co se v průběhu tvorby naučili, ale zamyslí se také nad efektivitou učení touto herní formou. Žák zde upevní především kompetenci k učení.
 

Předmět

Informační a komunikační technologie

Věk – cílová skupina

6.–9. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence k učení

Časová dotace
(rozsah výuky)

1 vyučovací hodina

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace