Anotace:
Multimediální přístupy neexistují osamoceně, ale jsou mezi sebou propojeny. Fotografie se tak může rozpohybovat,stejně jako se video může v určitých místech zastavit. Následující aktivita propojuje oba zmíněné přístupy a ukazuje, že jejich spojením může vzniknout mnohem atraktivnější obsah. Obsahem hodnoticí aktivity je grafický návrh spojující koncept fotografie a videa, a to s výstupem v podobě pohybující se části fotografie technikou animace bitmapy nebo zastavením vybraných míst ve videu. Cílem je rozvinout schopnost spojovat různé koncepty a vytvářet zajímavé, netradiční a atraktivní multimediální návrhy s cílem lépe zaujmout své publikum.
Předmět
Informační a komunikační technologie
Věk – cílová skupina
8.–9. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence komunikační
Časová dotace
(rozsah výuky)
3 vyučovací hodiny
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace