Třídní výlet

Anotace:

Zařídit třídní výlet zajisté zvládne každý třídní učitel. Když si ho ale celý vymyslí, naplánují a hlavně připraví žáci, naučí se přitom spoustu důležitých věcí. Obsahem je návrh a příprava třídního výletu žáky za konzultace s učitelem. Cílem je vytvoření detailního návrhu třídního výletu, na kterém se shodnou všichni žáci třídy společně s učitelem, případně dalšími učiteli nebo asistenty, kteří ve třídě působí.

Sledována je kompetence k řešení problémů. Hodnocení kompetence je ponecháno volněji na učiteli. Tuto aktivitu by si měl volit učitel, který již samostatně dokáže použít tabulku aspektů pro hodnocení a určení dané úrovně sledované kompetence.
 

Předmět

Informační a komunikační technologie

Věk – cílová skupina

8.–9. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence k řešení problému

Časová dotace
(rozsah výuky)

6 vyučovacích hodin

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace