Anotace:
Hodnoticí aktivita Sestavte si papírový model představuje mezipředmětový způsob ověření, který přinese učiteli informaci nejen o tom, zda jsou žáci schopni dovednosti získané v jazykovém vyučování (zde především porozumění nelineárnímu textu) aplikovat i v jiných disciplínách, tedy přesněji řečeno v praktickém životě. Nedílnou součástí ověřování bude také míra schopnosti funkční skupinové kooperace. Mezipředmětové pojetí ověřování znalostí a dovedností může být pro žáky více zábavné, motivační a umožňuje učiteli zbavit žáky obav z českého jazyka, které stále ještě ve škole setrvávají. Ukažme dětem, že i čeština může být hravá a zábavná, a to i při ověřování dovedností a znalostí.
Předmět
Jazyk a jazyková komunikace
Věk – cílová skupina
5. ročník ZŠ
Hodnocené klíčové kompetence
kompetence k řešení problému
kompetence komunikační
kompetence sociální a personální
Časová dotace
(rozsah výuky)
1 vyučovací hodina
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace