Anotace:
Tato hodnoticí aktivita vede žáky k pochopení a podpoře integrace žáka s OMJ nejen do běžné výuky a třídy, ale především k integraci těchto jedinců do společnosti. Žák si dokáže představit, „kdo je žák s OMJ“, a naučí se mu pomoci při integraci do třídy i společnosti. Sám žák si přitom uvědomí své vlastní hodnoty. Aktivita podporuje úctu k lidem kolem nás a zdůrazňuje sebeúctu. Aktivita zároveň napomáhá při výuce českého jazyka rodilých mluvčích (konkrétně komunikační a slohové výchovy) a vede k jeho rozvoji, zároveň slouží k podpoře výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka. Hodnocena je kompetence sociální a personální.
Předmět
Jazyk a jazyková komunikace
Věk – cílová skupina
8.–9. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence sociální a personální
Časová dotace
(rozsah výuky)
1 vyučovací hodina
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace