Balonek

Anotace:

Dvojice žáků vypracovává dva pokusy s balonky podle daného postupu, při jejichž zahájení a ukončení zapíše čas. Balonky nafukuje a propichuje špejlemi podle pokynů. Porovnává délku trvání pokusů a měří obvody nafouknutých balonků.

Učitel pozoruje práci žáků, hodnotí také na základě dokončeného pracovního listu dané dvojice. V závěru aktivity žáci vyplní sebehodnocení. Úkolem aktivity je rozvíjet a hodnotit pracovní kompetenci. Žákovi je následně přiřazena dosažená úroveň ve dvou aspektech této kompetence. Rozvíjeny jsou i další kompetence, např. komunikativní nebo sociální a personální, které však zde nejsou předmětem hodnocení.
 

Předmět

Matematika a její aplikace

Věk – cílová skupina

4. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence pracovní

Časová dotace
(rozsah výuky)

1 vyučovací hodina
+ 15 minut

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace