Anotace:
Dvojice žáků vypracovává dva pokusy s balonky podle daného postupu, při jejichž zahájení a ukončení zapíše čas. Balonky nafukuje a propichuje špejlemi podle pokynů. Porovnává délku trvání pokusů a měří obvody nafouknutých balonků.
Učitel pozoruje práci žáků, hodnotí také na základě dokončeného pracovního listu dané dvojice. V závěru aktivity žáci vyplní sebehodnocení. Úkolem aktivity je rozvíjet a hodnotit pracovní kompetenci. Žákovi je následně přiřazena dosažená úroveň ve dvou aspektech této kompetence. Rozvíjeny jsou i další kompetence, např. komunikativní nebo sociální a personální, které však zde nejsou předmětem hodnocení.
Předmět
Matematika a její aplikace
Věk – cílová skupina
4. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence pracovní
Časová dotace
(rozsah výuky)
1 vyučovací hodina
+ 15 minut
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace